Trött och ont

Mycket trött är jag idag, mycket på jobbet så det känns ibland som att hjärnan svämmar över! Men jag är glad att jag har ett jobb som jag tycker är roligt och arbetskamrater som jag trivs med :).

Var på vårdcentralen idag och tog bort en leverfläck som börjat skava massor. Precis under ena bröstet så bh:n skavde hela tiden nu. Fick 2 små stygn som ska tas bort om en vecka. Gjorde inte alls ont, men nu gör det jätteont! Bedövningen som släpper kanske? Hur som helst är det skönt att den är borta nu.

Maten från ICAs Matkasse var idag fiskgryta med sparris, räkor, lax och torsk med potatis till. Är ju inte så förtjust i varken grytor, kokt potatis eller fisk egentligen. Men maten var god :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0