Olika liv


Igårkväll slog det mig vilka olika liv man har egentligen. Eller man och man, jag har det iaf känns det som. Ena helgen är man med partybrud med tjejkompisar i Stockholm och skrattar och fnittrar hela tiden. Nästa helg cocktailkväll med älskling och fina vänner. Uppklädd till tänderna och inte hemma förrän klockan fem på morgonen. Och helgen efter det middag med familjen och man ligger i sängen klockan elva och ska sova. Men det är väl kanske just det som är livet, att man gör det man vill göra hela tiden. Att man gör det man trivs med, vare sig det är att vara ute och dansa hela natten lång eller mysmiddag med farmor och farfar! Hur som helst så är jag glad att jag har mitt liv, min älskling, min familj och alla fina vänner!


Kommentarer
Carro juicy

Jag tror att allt man gör, gör att man blir lycklig för att man gör det man känner för och mår bra av! Variation skadar ju aldrig!! Känner nu att det är sjukt skönt att ha London att se framemot nu när hösten börjar komma! Sen fikan på torsdag ser jag oxå framemot! kram du fina!

2011-09-12 @ 22:20:23
Anonym

Jag längtar också efter London! Tycker det är tråkigt med höst! Känner mig deppig av hösten!

2011-09-13 @ 22:04:25
URL: http://linnsvanbergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0