Min helg


Spenderades i Tyskland på mässa på vår fabrik Nobilia. Åkte i fredagsmorse till Arlanda, flög till Amsterdam och sen till Düsseldorf. I Amsterdam blev vi försenade och det var en unge som gallskrek HELA tiden! Man kan ju få panik får mindre saker. När vi kommer fram blev vi hämtade på flygplatsen och det gick FORT hela vägen. Tror inte att Autobahn är min sak. Var livrädd hela tiden. När vi kom fram till hotellet blev det ett glas vin tillsammans med de andra (och Jörg :)) innan middag. Och vilket fantastikt gäng vi var! Alla är underbara och jag har skrattat enda sen vi åkte tills jag kom hem igen.

I lördags var det dags för mässa och fabriksvisning, sjukt imponerande fabrik och roligt att se alla kök och vad som är nytt inför 2012. På kvällen var det party och vi dansade hela natten! Det var en helt underbart rolig kväll och jag dansade non-stop mellan typ klockan 23-04. Vi blev hämtade på hotellet kl 5 på morgonen och dansade till klockan 4 på morgonen. Så igår var jag ganska trött kan man säga! Det var ju även någon som tyckte att vi skulle ta ett glas vin på hotellet mellan kl 4 och 5 medan vi väntade på bussen. Och om jag var rädd på bussresan till hotellet så var jag ännu räddare på bussresan från hotellet!

Det jag bl.a inte kommer glömma från det här lilla resan är bl a:
TP
Jörg och Rolf
Kludd-klacken
Bunkerpaket
Att jag aldrig kunde öppna hissdörren när hissen var längst ner!
Körsbärs-läppsylet
Viva La Nobilia-låten
Fotmassage-utbytet
Vad hade skottarna under kilten egentligen?

Jag är glad att jag fick åka på den här resan och jag är glad som har så underbara arbetskollegor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0