Ladies Night x 2


I fredags var jag på Ladies Night med Cilla och hennes kompisar. Jag har aldrig varit på det förut, och det ångrar jag BIG time! Så sjukt roligt var det! Men konstigt nog var det inte ens fullt där inne. Anders Timell är ju ganska rolig men inte så rolig att titta på, Frank Andersson var bara manlig, vet inte ens vad han gjorde för vettigt. Men Brolle och Martin blev jag väldigt kär i :)! Till och med Thomas Järvheden var ganska söt. Det var iaf en mycket lyckad kväll som fortsatte hemma hos Cilla och sen vidare för lite dans på Hugo.

På lördagen var det dags för Ladies Night hemma hos mig, alltså tjejmiddag med underbaraste Tjejligan! Vet inte vad jag skulle göra utan er <3! Kvällen innehöll god mat, förrätt som Sanna gjort iform av skinkröra på toast, sen grekisk delikatesspanna som jag gjorde och avslutades med gino som vårt preggo Jojjan gjort. Sen var det dags för vin och goda drinkar, mojitos och daiquiri. Roliga samtalsämnen blandat med allvarliga och allt däremellan. Självklart avslutades kvällen på Hugo, undra varför vi inte gick till Grand ;)? Eftersom jag var gräsänka så sov jag hemma hos Carro och Robban, Robban sov i soffan och jag och Carro kunde mysa i sängen :)

Liiite trött i går, men det var ju bara att tagga om för att gå på middag hos Cederberg. Ganska skönt att bi bjuden på trerätters middag en söndag kväll, och även ta lite söndags vin :).

Tack alla för den här helgen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0