Ibland förstår jag inte

Hur kan man ha fobi för dinosaurier???? Jag har förståelse för att man har fobi för att flyga, olika djur, cell skräck, rädd för sprutor och blod mm mm. Men HUR kan man ha fobi för något som inte finns?? Och som inte har funnits på hur många år som helst! Hon tror att det ska komma en dinosaurie och jaga henne när hon är ute och går en promenad!

Jag har en liiiiten fågel fobi. Fast jag fattade det inte förrän en duv- familj flyttade in på vår balkong och jag ringde i panik till Nicke på jobbet och sa att det var en duva på balkongen. Han svarade "jaha, jag är på jobbet, vad ska jag göra åt det?" :) Så jag fick ringa hyresvärden som kom och tog bort den. Och när jag var i Sthlm med Cilla på centralen så blev vi typ attackerade av en fågel när vi satt och åt. Och jämt när man fikar på Fräcka Frökens på somrarna så attackerar fåglarna borden för att ta maten! Plus att fåglar är äckligt fula också! Usch!



Kommentarer
Cilla

Hörru du mammutbruden, vi blev inte "typ" attackerade! Vi vart ju attackerade "på riktigt" För fåglar ska inte va inomhus på burger king!!! :-)

2011-10-26 @ 19:42:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0