En mycket trevlig lördag!


Igår var de dags för den årliga middagen på restaurang med pappa och Sara. Först kom de hit och vi drack en väldigt god päron mojito som Nicke gjorde. Sen åkte vi buss in till stan och gick till Ardor. Det var jättemysigt där inne och drinkarna var goda :). Alla åt Kalixlöjrom till förrätt, sen åt jag och pappa en hummercanneloni, Nicke åt svamp risotto och Sara åt torskrygg. Sara var den som var mest nöjd tror jag. Cannelonin var god,men inte JÄTTE JÄTTE god. Nicke var inte så nöjd med risotton. Till efterrätt åt jag och pappa creme brulé, Nicke åt chokladfondant och Sara en pärontarte. Nicke fick även en hel kaffe latte utspilld över hela honom, så han var inte så glad tyvärr.

När de åkte hem gick jag och Nicke till Pappa Grappa och tog en drink, sen till Manesa för lite bubbel och sen till Hugo för att dansa lite :). En mycket trevlig lördag!


Kommentarer
maria

Sv: Men oj! Tack för tipset! :) Skaplig skillnad på pris.. Ha en trevlig kväll!

2011-11-08 @ 18:21:25
URL: http://marias.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0