Inget internet lr tv :(

Telia krånglar så vi har inget internet lr tv! Jag som skulle kolla på Greys Anatomy och Off the map som jag missade när jag och underbara juicy var i London. Plus att det nu är Pretty Woman på tv! Men eftersom jag har världens bästa kille har vi nu kollat på den första SATC filmen (kom en liten tår några gånger igen) och nu kollar vi på Oceans Eleven :)! Tur att man har en iphone, annars skulle jag känna mig helt naken :) Annars längtar jag tillbaka till London! Det är så "bekymmersfritt" att va på semester! Man gör vad man vill när man vill. Inga måsten lr tråkiga saker som måste göras. Typ gå upp tidigt på morgonen, tvätta, städa, laga mat, och det värsta av allt, komma på vad man ska äta! Men man måste väl ha en vardag för att uppskatta semestern. Och om en månad är vi i Grekland och har det bra.


Kommentarer
Carro juicy

Åhhhhhhh vill bara tillbaka och ha semester nästan jämt!!Som sagt helt underbart med min juciy!!Men vi drar igen när vi har tid hun!!! love

2011-05-24 @ 22:05:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0