Trött

I benen är jag nu. Min Soffpotatiskropp är nog inte van att gå såhär mycket som jag gjort nu och det har resulterat i att mina vader är trötta och onda. Så imorgon kanske de ska få vila? Men då får jag ju inte ihop några steg!! Och så har det ploppat upp en konstig leverfläck på mig!! Först var den typ helt svart, sen lite lila men nu ser den nästan vanlig ut igen. Ringde vårdcentralen, eller Cityhälsan Söder som det heter, och ska dit på torsdag och undersöka den. Hoppas de tar bort den sen! Vill inte ha den kvar! Idag har farmor varit här och rensat ogräs :)! Hon sparade det i en liten hög och sa att det var för att vi ska känna igen det och ta bort det själva nästa gång :). Men hon tyckte iaf att rosbusken var fin. Känner mig vuxen som har en rosbuske :)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0