Söndag fast lördag

Eftersom man är ledig imorgon också så borde det ju vara lördag idag, och söndag imorgon? Och då får man dricka rosévin idag också :)! Igår så var Lino o Pernilla här och grillade och idag kommer mamma och då blir det också grillning. O jordgubbar!!! Så himla gott!

Fick iordning på stegräknaren med alla inställningar iaf och imorse var det dags igen för en tur i spåret. Och nu kände jag att det kanske inte är helt omöjligt att klara av springa hela innan den 22 juni. Vore ju bra om jag kunde orka mig ut en runda innan jobbet varje dag. Och det ska vara fint väder i en och en halv vecka så då kan jag ju inte ens skylla på att det regnar om jag inte tar mig ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0