Snart helg!

Och imorgon är det After Work med jobbet på Hugo. Men som vanligt är det en del som inte kan/vill följa med. Och jag hoppas inte att det är hysteriskt många studenter, men de borde väl vara ute idag, och vara trötta imorgon efter en hel veckas festande? På lördag ska vi ut till Arkösund och på söndag är det jobb på IFK-matchen.

Igår var vi hemma hos Zanny och fikade, och som alltid när man träffar tjejerna så blir det massa skratt :). Vi bestämde även att vi ska spara 200 kr var i månaden som vi ska sätta in till Carro varje månad, och 2015, när vi fyller 30! ska vi åka bort på en resa. Så nu ser jag nästan lite fram emot att fylla 30 :). Och så bestämde vi att sista helgen i augusti ska vi hitta på nåt. Jag och Carro ska hitta på vad vi ska göra och det ska vara en överrasking för de andra. Och sen om ett par månader får de andra tjejerna hitta på nåt vi ska göra och överraska oss. Så nu gäller det för mig och Carro att komma på nåt bra, och som kostar runt 1000 kr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0