Måndag igen då

Och ny arbetsvecka börjat, men nästa onsdag åker vi till Grekland! Så himla nice det ska bli! Sola, bada och dricka drinkar hela dagarna :). Men vet knappt vart i Grekland Thassos ligger, men det spelar ingen roll, bara det är soligt!

   Hotellet

I fredags var Tessan och Erik här och vi grillade och drack rosévin hela kvällen, så i lördags när jag skulle jobba bröllop var jag liiiite trött, men det gick bra. Hade mina Easytone skor hela dagen, 14 timmar, men kände inget i benen. Hade hoppats på lite träningsvärk nånstans i benen iaf. Men skorna är jättesköna och det gick bra o ha dom så länge.

Söndag var jag dödstrött! Vi åt frukost på Fräcka, det var länge sen nu när vi bor på förlandet ;), och sen gick vi en sväng på stan. På kvällen var det sushimiddag med Linda och Robban och så spelade vi kort. Jag var verkligen helt USEL!! Men eftersom jag inte är en dålig förlorare så gör det mig inget. Idag är jag oxå trött, jag tror jag är för gammal för att jobba sådär långa pass :)! Så idag blir det slapp i soffan, ingen promenad. Men mitt lag leder stegtävlingen på jobbet, så behöver ju inte springa ihjäl mig i onödan!

/ L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0