Man ska ju inte klaga....

Men det är väldigt varmt ute! 28 grader i skuggan! Skulle va skönt om man hade en liten pool att svalka sig i :). Igår var vi hemma hos Helena och åt och drack vin, så idag blir det faktiskt ingen promenad. Är jättetrött!  Sov kvar hos Helena och vi gick en sväng med hennes hund imorse och då fick jag ihop ca 6000 steg. Men min stegräknare har typ nollställt sig!! Och jag hade inte registrerat mina steg för igår, och de jag har gått idag är ju oxå borta :(. Men när jag kollade sista gången igår så var det strax över 10 000 steg, och så fattar jag inte hur jag ska ställa in allt igen, utan instruktionsboken, och den är ju såklart kvar på jobbet :(. Men men, imorgon är det nya tag och då ska jag ut i spåret igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0