Ledig dag!

Skönt med ledig dag, och i sista stund tog jag semester imorgon oxå! Så skönt med långledigt. Men vart är solen?? Det skulle ju vara jättefint väder?! Imorse gick jag en promenad på ca 35 minuter, fick ihop ca 5000 steg! Inte så illa. Igår fick jag ca 13 000 steg, men då la jag även in att jag hade städat i 40 minuter. Ikväll får det ocå bli en promenad, i spåret tror jag. Det är ca 3 km tror jag.

Snart kommer mina fina tjejer hit, alla utom Sanna som nyss har flyttat och de skulle tapetsera hemma idag. Så nästa gång vi ses tror jag får bli hemma hos dom så man får se deras nya lägenhet :).


Kommentarer
Johanna

Tack för en trevlig lunch Linn =) ses snart igen hoppas jag o då alla andra med! Kjams

2011-06-02 @ 20:28:46
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0