Tradera


Så har turen kommit till mig att bli Tradera-beroende! Jag är helt fast, kommer på nya saker hela tiden som jag ska kolla om de finns. Och det finns ju ALLT!! Jag har budat hem en DKNY-plånbok som jag har kollat på flera gånger i butik. Den var ny och lappen satt fortfarande kvar, jag fick den för 430 kr, och i butik kostar den 600. Så jag tycker att jag gjorde ett fynd :)



Men jag skulle kunna köpa varenda DKNY-plånbok och väska som jag hittar, tycker att många är jätesnygga. Men inte fastnat så mycket för kläderna ännu därifrån.

Om jag skulle kunna buda hem ett sånt här till en billig penning vore jag glad



Och en sån här


Då känner jag att jag skulle va nöjd :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0